על הכביש אני כנראה לא יעלה
גם כי אין לי כל כך לאן לינסוע ולמקומות שכן אני יכול להגיע דרך שטח (שבילי עפר)
נתעלם מהעובדה שאני מת מפחד שמישהו יעיף אותי מהאופנוע ושזה לא ממש תלוי בי.
נערך לאחרונה על ידי yehuda; 06-08-2012 בשעה 14:12.
על הכביש אני כנראה לא יעלה
גם כי אין לי כל כך לאן לינסוע ולמקומות שכן אני יכול להגיע דרך שטח (שבילי עפר)
נתעלם מהעובדה שאני מת מפחד שמישהו יעיף אותי מהאופנוע ושזה לא ממש תלוי בי.
דו שימושי שמו כן הוא . אינדורו זה כלי קצת יותר קל קצת יותר מקצועי . אז ,,, תלויי בסוג רשיון שיש לך ומימון כסף . תן לי יותר פרטים