תוצאות 1 עד 4 מ 4

נושא: אנדורו 125

  1. #1

    Question אנדורו 125

    Share
    מה הדו שימושי שהוא הכי טוב לאנדורו???

    על הכביש אני כנראה לא יעלה
    גם כי אין לי כל כך לאן לינסוע ולמקומות שכן אני יכול להגיע דרך שטח (שבילי עפר)
    נתעלם מהעובדה שאני מת מפחד שמישהו יעיף אותי מהאופנוע ושזה לא ממש תלוי בי.
    נערך לאחרונה על ידי yehuda; 06-08-2012 בשעה 14:12.

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי yehuda צפיה בהודעה
    מה הדו שימושי שהוא הכי טוב לאנדורו???

    על הכביש אני כנראה לא יעלה
    גם כי אין לי כל כך לאן לינסוע ולמקומות שכן אני יכול להגיע דרך שטח (שבילי עפר)
    נתעלם מהעובדה שאני מת מפחד שמישהו יעיף אותי מהאופנוע ושזה לא ממש תלוי בי.
    דו שימושי שמו כן הוא . אינדורו זה כלי קצת יותר קל קצת יותר מקצועי . אז ,,, תלויי בסוג רשיון שיש לך ומימון כסף . תן לי יותר פרטים

  3. #3
    שלום יש לי רישיון a1
    התקציב שלי 20000 שח
    אני מעוניין ב--125 סמק

  4. #4
    זאת שאלה מאוד כללית ובתאכלס כל אחד יתן לך תשובה אחרת

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
בניית אתרי אינטרנט בניית אתרי אינטרנט | קידום אורגני