מה הדו שימושי שהוא הכי טוב לאנדורו???
על הכביש אני כנראה לא יעלה
גם כי אין לי כל כך לאן לינסוע ולמקומות שכן אני יכול להגיע דרך שטח (שבילי עפר)
נתעלם מהעובדה שאני מת מפחד שמישהו יעיף אותי מהאופנוע ושזה לא ממש תלוי בי.
מה הדו שימושי שהוא הכי טוב לאנדורו???
על הכביש אני כנראה לא יעלה
גם כי אין לי כל כך לאן לינסוע ולמקומות שכן אני יכול להגיע דרך שטח (שבילי עפר)
נתעלם מהעובדה שאני מת מפחד שמישהו יעיף אותי מהאופנוע ושזה לא ממש תלוי בי.
נערך לאחרונה על ידי yehuda; 06-08-2012 בשעה 14:12.
שלום יש לי רישיון a1
התקציב שלי 20000 שח
אני מעוניין ב--125 סמק
זאת שאלה מאוד כללית ובתאכלס כל אחד יתן לך תשובה אחרת