לקחנו את שלושת קטנועי ה-125 סמ"ק הכי נמכרים בארץ ושמנו אותם בידי שלושה מהרוכבים הכי מנוסים בארץ, הוספנו וידיאו לא קצר אבל מפורט ואיכותי - והנה קבלתם את אחד המבחנים הכי חשובים בישראל - הקטנועים הכי נמכרים, ראש בראש - במגרש, בבין עירוני ובכביש משולב.
השנה היתה שנת 1985, אני אז חמשוש, שנה ראשונה בתיכון, הפעם הראשונה בעצם שהתחלתי לחלום על אופנוע. בחניה של הקיוסק חנה BSA שחור וישן של אחד המורים ואופנוע צהוב מתוצרת סוזוקי, אופנוע נמוך וארוך בסגנון שטח עם מנוע 50 סמ"ק שנקרא ER-21, אופנוע מצחיק שהקדים את הפנטיקים והסוזוקי X שכבשו את התיכונים שנתיים מאוחר יותר. בגיל 16 כבר לא היה יותר ER-21 והאופנוע נשכח, היום אפילו בגוגל לא ניתן למצוא תמונות מאותו דגם, כאילו שמישהו רצה להכחיד כל זכר ממנו.