רוכב נפצע ברכיבה בשטח, ניגש לבי"ח, עבר טיפול קל (או רציני, לא משנה).
בי"ח דורש אישור משטרה לצורך ביטוח.
הרוכב ניגש למשטרה ומוציא אישור ת.ד כולל פרטי הביטוח, מביא לבי"ח.

האם תשלום טיפול ע"י מוסד רפואי נחשב תביעת ביטוח?
האם הרוכב לא יוכל לקבל הנחת העדר תביעות או שרק תביעה לפיצויים נחשבת תביעת ביטוח?