תוצאות 1 עד 4 מ 4

נושא: איזה ביטוח צריך לעשות

  1. #1

    איזה ביטוח צריך לעשות

    Share
    עבור אופנוע 50 סמ"ק?





    תודה!





















    ----------דלתות מעוצבות
    דיוור ישיר

  2. #2
    אחראי פורומים
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    56
    שלום רב,

    עבור אופנוע שכזה עושים ביטוח חובה (ראה לנזקי גוף) וצד ג' (למקרה שתנשק מישהו מאחורה )
    ביטוח מקיף כמובן אין צורך לעשות עקב כך שאופנוע 50 סמ"ק ככל הנראה יעלה לך פחות מהביטוח עצמו. אך ביטוח חובה וצד ג', חובה לעשות.

    שיהיה הצלחה רבה

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי omri_n צפיה בהודעה
    שלום רב,

    עבור אופנוע שכזה עושים ביטוח חובה (ראה לנזקי גוף) וצד ג' (למקרה שתנשק מישהו מאחורה )
    ביטוח מקיף כמובן אין צורך לעשות עקב כך שאופנוע 50 סמ"ק ככל הנראה יעלה לך פחות מהביטוח עצמו. אך ביטוח חובה וצד ג', חובה לעשות.

    שיהיה הצלחה רבה

    זה בדיוק מה שגם אני עשיתי עם האופנוע שלי . אין צורך יותר מזה.
    חובה וצד ג' זה מעולה.

    שיהיה בהצלחה !
    ושמור על עצמך בכבישים !



    ________________
    חג שמח לכולנו ושנה טובה ומתוקה
    טבעות אירוסין מיוחדות

  4. #4
    אני מסתפק בחובה בלבד

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
בניית אתרי אינטרנט בניית אתרי אינטרנט | קידום אורגני