תוצאות 1 עד 2 מ 2

נושא: שאלה בקשר לרישיון וטרקטורון

  1. #1
    אחראי פורומים
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    56

    שאלה בקשר לרישיון וטרקטורון

    Share
    רציתי לדעת, איזו דרגת רישיון מותאמת לנסיעה על טרקטורון?

    הרישיונות שלי הם a1-אופנוע וb-רכב.

    רק מי שמבין שיגיד בבקשה.


    תודה רבה ושבוע טוב

  2. #2
    דרגה 1
    סוג רישיון: טרקטור

    גיל מינימלי למבחן עיוני - 15.5
    גיל מינימלי למבחן מעשי - 16
    גיל מינימלי ללימוד - 15
    גיל מינימלי לקבלת רישיון - 16
    תנאים לקבלת הרישיון

    חייב בקורס עיוני ומבחן מעשי בטרקטור
    לנהיגת מלגזה - חייב בהדרכה + מבחן ובהיתר לנהיגת מלגזה ובגיל מעל 18 שנים. בתי ספר למלגזות
    6 שיעורי נהיגה של 40 דקות לפחות - לבעל רישיון נהיגה
    8 שיעורי נהיגה לפחות של 40 דקות לפחות - לחסר רישיון נהיגה
    בקשה לרישיון נהיגה חדש (רש"ל 18) עם תצלום המבקש, חתום ומאושר ע"י רופא משפחה ובדיקת ראייה
    חדות ראיה: 6/12 בעין אחת לפחות, שדה ראייה בקו אופקי לא גרוע מ-120 מעלות בשתי העיניים יחד. רשאי להסתייע במשקפיים או עדשות מגע
    רשאי לנהוג גם
    בטרקטור למעט טרקטור משא גם אם צמוד אליו גרור במשקל כולל מותר עד 10 טון
    במכונה ניידת הנעה על גלגלי זחל
    במכונה ניידת אופנית במשקל כולל מותר עד 14,000 ק"ג
    במלגזה בכושר נשיאה עד 20 טון - ע"פ היתר
    בטרקטורון
    ברכב שטח
    בטרקטור משא (בהיתר לפי תקנה 190) ובתנאי שלא ינהג בו בכביש, אלא לשם חצייתו או כאשר הנסיעה היא בכביש שבתחום מושב או קיבוץ בלבד
    מתאים לסוגי רכב: T1, t2, t3, ot

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
בניית אתרי אינטרנט בניית אתרי אינטרנט | קידום אורגני