אני שוקל אחד כזה יש מה לשפר בו ומה העלויות??
מה התקציב שלך???
2500 ש"ח , זה מה שתכננתי להוציא
בסכום הזה אתה יכול לקנות אגזוז לחץ וקיט
נכתב במקור על ידי nir בסכום הזה אתה יכול לקנות אגזוז לחץ וקיט לא שווה אם תשים רק קיט ואגזוז אתה חייב גם קרבורטור וכמובן וריאטור משופר בלעדי זה כמעט ולא תקבל כלום עדיף אגזוז ווריאטור סמוך עליי ..
חחח זה ממש קצת כסף למה שאתה קוצה תשקיע יותר
תאורת לד לסלון
חוקי הפורום