שלום רב,

מטרת הפורום לתת מענה בכל הקשור לנושא שיפורים טכניים בקטנועים/אופנועים.
אנא מכם שימרו על שפה מכובדת בפורום, כמו כן נבקש לא לפתוח כמה פוסטים עם אותה השאלה ולחכות למענה.


בברכת תודה ,

הנהלת הפורום.