-
אודי דגן - לא ממש יקר?
ראיתי שמישהו המליץ כאן על אודי דגן. הייתי עושה שם במשך כמה שנים (מרחוב תושייה) אבל כבר שנתיים שאני עושה רק ביטוח חובה בפול וכל פעם לכמה חודשים כי אני פשוט לא יכול לשלם כל כך הרבה (125 סמ"ק) וביחוד עכשיו שאני אחרי שלילה. אין מישהו זול יותר?
-----------------------
אתרי וורדפרס
דירות חדשות
-
או אודי דגן או רמי ביטוחים
והיום אפשר לקנות ביטוח חובה עם השתתפות,כך זה מוזיל משמעותית
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום