ראיתי שמישהו המליץ כאן על אודי דגן. הייתי עושה שם במשך כמה שנים (מרחוב תושייה) אבל כבר שנתיים שאני עושה רק ביטוח חובה בפול וכל פעם לכמה חודשים כי אני פשוט לא יכול לשלם כל כך הרבה (125 סמ"ק) וביחוד עכשיו שאני אחרי שלילה. אין מישהו זול יותר?

















-----------------------
אתרי וורדפרס
דירות חדשות