-
מתי המלחמה תיגמר?
איך אתם מעבירים את התקופה של המלחמה? חשבתי שאחרי השבוע של ההפסקת אש הכל ייגמר ונחזור קצת לשפיות אבל נראה שהמלחמה שוב חוזרת.
כל המצב הזה משפיע על כולנו. כל מה שקרה ב-7 באוקטובר פשוט בלתי נתפס. הרבה אנשים בטראומה מזה לכל החיים.
לי ממש קשה לתפקד. מנסה איכשהו להעביר את התחושות הקשות והדברים ששמעתי וראיתי. קניתי כמה דפי צביעה של כדורגל כדי שאוכל איכשהו להעביר את התחושות הקשות האלו.
איך אפשר להמשיך אחרי כל מה שהיה?
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום