-
125 הכי טוב - המלצות - מעודכן 2017
היי חברים. יש לי רישיון A2, הפקקים התישו אותי....
מעוניין לרכוש אופנוע\קטנוע שיוציא אותי מהברוך.
דרישות:
נסיעה על כביש 4 מראשון לפ"ת ע"ב יומיומי (בית עבודה)
שוטף בתוך ראשון פה ושם.
חסכוני בדלק.
כרגע אני בכיוון של ג'וי מקס או gv125. מחפש משהו בסביבות 5-6 אש"ח.
לא מתכוון להגדיל רישיון בזמן הקרוב.
אבקש את דעת החברים.
תודה מראש
נערך לאחרונה על ידי צמי1502; 06-23-2017 בשעה 19:11.
סיבה: שגיאת הקלדה
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום