שלום רב,

מטרת הפורום לתת מענה בכל הקשור לרישיון התחלתי ושאר דברים בנושא - תקנות רישיון, מתי מוציאים, איפה, כמה עולה, על איזה קטנועים החוק מתיר לנסוע עם רישיון ראשוני וכו'.
אנא מכם שימרו על שפה מכובדת בפורום, כמו כן נבקש לא לפתוח כמה פוסטים עם אותה השאלה ולחכות למענה.


בברכת תודה ,

הנהלת הפורום.