שלום רב,
מטרת הפורום לתת מענה בכל הקשור לנושא שיפורים טכניים בקטנועים/אופנועים.
אנא מכם שימרו על שפה מכובדת בפורום, כמו כן נבקש לא לפתוח כמה פוסטים עם אותה השאלה ולחכות למענה.
בברכת תודה ,
הנהלת הפורום.
שלום רב,
מטרת הפורום לתת מענה בכל הקשור לנושא שיפורים טכניים בקטנועים/אופנועים.
אנא מכם שימרו על שפה מכובדת בפורום, כמו כן נבקש לא לפתוח כמה פוסטים עם אותה השאלה ולחכות למענה.
בברכת תודה ,
הנהלת הפורום.