היי. אני תמיד נהנה מדי פעם לראות את החבר'ה החדשים שלומדים לרישיון ליד פארק הירקון בתל אביב. ---------------------------------------- "רגעים ראשונים". סמכויות אישור נוטריון
חוקי הפורום