אני חושב שזה ממש האחריות של המדינה להחזיר את כל הקטע של הביטוח לאופנועים למה שהיה בעבר. מגיע לציבור הרוכבים את זה לפחות.













-----------------------------------------
"זה עוד אפשרי".
נוחות של יונדאי i35