אני חושב שזה ממש האחריות של המדינה להחזיר את כל הקטע של הביטוח לאופנועים למה שהיה בעבר. מגיע לציבור הרוכבים את זה לפחות. ----------------------------------------- "זה עוד אפשרי". נוחות של יונדאי i35
חוקי הפורום