נפל לי הפנס הקטן מאחור, זה שנמצא ממש מעל לוחית הרישוי. (לא הפנס הגדול שמאחורה).
מישהו ייעץ לי לא להוציא על זה כסף במוסך כי זה לא משמעותי. אתם יודעים מה אומר החוק לגב זה?
האם אוכל לעבור ככה טסט?
תודה.
--------------------------------------------------------------------




ציטוט ההודעה בתגובה