תוצאות 1 עד 4 מ 4

נושא: בעיה בוינקר

  1. #1

    בעיה בוינקר

    Share
    היום האיתות בצד שמאל החליט שהוא לא מגיב
    בדקתי את הכבלים והכל נראה תקין
    איתות מצוקה גם עובד
    מה יכולה להיות הבעיה??

  2. #2
    הוינקר השמאלי לא עובד . אבל כשהמערכת המצוקה עובדת הוינקר השמלי עובד. כנראה בעיה או באוטומט או במתגים

  3. #3

  4. #4
    לא יודע . צריך להגיע למוסך שקודם כל יבדוק את הבעיה . ואז יעריך עלות כלכלית

תגיות עבור הנושא הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
בניית אתרי אינטרנט בניית אתרי אינטרנט | קידום אורגני