מזדהה בהחלט
בכל פעם שאני מבצע פניה אני נזכר איך פחדתי לעשות שמיניות בלימודי הנהיגה ובטסט. זה היה לפני איזה עשר שנים ועדיין אני מפחד לעשות פניות ותמיד מנסה לעשות אותן כמה שיותר רחבות ופחות חדות ומאיט מאוד במהלכן.
וכיכרות? זה כבר סיפור שלם. don't even go there...
-----------------
חוות דעת על מאזדה 3
מחפשים לקנות קאדילאק ats?
מזדהה בהחלט