אני יודע שאת כל השיפורים אני אוהב לעשות בעצמי כי ככה אני מרגיש קרבה גדולה יותר לאופנוע. עוד מישהו מרגיש ככה כמוני בנושא? ------------------------------------ "לחפש את ההנאה". מוצרי קידום מכירות
חוקי הפורום