הוינקר השמאלי לא עובד . אבל כשהמערכת המצוקה עובדת הוינקר השמלי עובד. כנראה בעיה או באוטומט או במתגים
הוינקר השמאלי לא עובד . אבל כשהמערכת המצוקה עובדת הוינקר השמלי עובד. כנראה בעיה או באוטומט או במתגים
מה העלויות??
לא יודע . צריך להגיע למוסך שקודם כל יבדוק את הבעיה . ואז יעריך עלות כלכלית