-
תקנון הפורום !
חוקי פורום דיבורים !
להלן חוקי פורום זה. אנא כבדו ושימרו אותם. משתמש אשר יעבור על חוקים אלו ייחסם מהפורום.
1. בפורום זה לא יועלו הודעות שנושאות קללות, השמצות, פגיעה בכבודו ובשמו של אדם אחר וכיו''ב. כבדו את כלל חברי הפורום, בין אם הם חברי הנהלה או חברים מהשורה. עבירה על סעיף
זה אסורה בהחלט ותיגרור חסימה ממערכת הפורומים.
2. אין לשלוח הודעות "ספאם", ז"א הודעות שאין להן תכלית/מטרה כלשהי והם נועדו להציף את הפורום בהודעות סתמיות ולא רלוונטיות. לפורום יועלו רק פוסטים והודעות שמיועדות
לתת תשובה למישהו, או שאלות שאנו רוצים לשאול.
3. זהו פורום דיבורים. כאן מותר לדבר על הכל חוץ מאופנועים ומוטוריקה. השתדלו להעלות נושאים כללים שקשורים רק לחיי היום-יום, במידה ונגלוש לתחום המוטורי הפורום ייאבד
מהייחודיות שלו.
4. פרסום במערכת הפורומים אסור בתכלית! לא יועלו הודעות אשר משמשות קישורים לקידום אתרים פרטיים ו/או מתחרים של משתמשים בפורום.
5. יש לשמור על זכויות יוצרים באופן גורף ולדאוג לתת קרדיט על כל כתבה/סירטון/מלל וכיו"ב שמובא למערכת הפורומים.
6. הנהלת האתר ממליצה לגולשיה שלא לחשוף פרטים מזהים חשובים כגון כתובות מגורים, מספרי טלפון אישיים וכו' אם אין צורך ממשי ובטוח בכך.
7. למנהלי הפורום יש את הזכות הבלעדית למחוק/לצנזר ולהסיר כל טקסט שיעבור על תקנון זה ללא הודעה מראש לכותב ההודעה.
8. הנהלת האתר אינה אחראית על המתרחש מחוץ לנעשה בפורומים. לפיכך אינה תהיה אחראית במקרה של גרימת נזק נפשי/גופני או לרכוש שנגרם כתוצאה מגלישה באתר.
9. התוכן אשר אתם מעלים למערכת הפורומים הינו הקניין הבלעדי של "פורום125 הישראלי" והאתר רשאי להשתמש בתוכן זה מתי והיכן שיחפוץ בכך.
במילות הסיום רק אומר שכולנו כאן בכדי להנות ולהרחיב את הידע והשימוש בתחום המוטורי. שימרו על תקנון זה בכדי שכולנו נוכל להנות מהאתר כמה שאפשר.
בברכת גלישה נעימה,
עומרי - מנהל פורום דיבורים
נערך לאחרונה על ידי omri_n; 05-17-2012 בשעה 02:16.
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום