שלום לכולם, אני רוצה לקנות אופנוע ראשון ואני לא יודע איזה.
יש לי תקציב בסביבות ה18k וגם את זה גירדתי. (מחזיק גם רכב)
יש לי רשיון a1 ואני מעוניין לרכב שטח וכביש.
בינתיים חשבתי על ה wr ימאהה..
הייתי רוצה 250 אבל קצת יקר..