את האמת שאותי זה קצת מלחיץ שאחד מהם יעשה טעות ויכנס לנתיב הנגדי
אני ממש נהנה לראות את התלמידים החדשים שלומדים על הכבישים איך לנסוע על אופנוע. זה מחזיר לי את תחושת הריגוש של אז.
גם לכם זה ככה כשאתם רואים אותם?
-----------------------------------------
"בדרך למעלה".
מכירת קיה פורטה
את האמת שאותי זה קצת מלחיץ שאחד מהם יעשה טעות ויכנס לנתיב הנגדי