-
לא לנהוג אחרי הגשם
אני קורא לכל האופנוענים המתחילים - אל תנהגו בימים הראשונים של הגשם. הכביש אז חלק במיוחד ועדיף לחכות קצת.
---------------------
מיקור חוץ תל אביב
qa תוכנה
-
נושא חשוב מאוד שהרבה לא מודעים אליו וחלק ממי שכן מודע לא לוקח את זה מספיק ברצינות
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום