שלום רב,
עבור אופנוע שכזה עושים ביטוח חובה (ראה לנזקי גוף) וצד ג' (למקרה שתנשק מישהו מאחורה)
ביטוח מקיף כמובן אין צורך לעשות עקב כך שאופנוע 50 סמ"ק ככל הנראה יעלה לך פחות מהביטוח עצמו. אך ביטוח חובה וצד ג', חובה לעשות.
שיהיה הצלחה רבה![]()
שלום רב,
עבור אופנוע שכזה עושים ביטוח חובה (ראה לנזקי גוף) וצד ג' (למקרה שתנשק מישהו מאחורה)
ביטוח מקיף כמובן אין צורך לעשות עקב כך שאופנוע 50 סמ"ק ככל הנראה יעלה לך פחות מהביטוח עצמו. אך ביטוח חובה וצד ג', חובה לעשות.
שיהיה הצלחה רבה![]()
זה בדיוק מה שגם אני עשיתי עם האופנוע שלי . אין צורך יותר מזה.
חובה וצד ג' זה מעולה.
שיהיה בהצלחה !
ושמור על עצמך בכבישים !
________________
חג שמח לכולנו ושנה טובה ומתוקה
טבעות אירוסין מיוחדות
אני מסתפק בחובה בלבד