שלום לכולם
אני רוצה לעשות פרויקט בדיור מוגן של חידוש אופנוע, אני צריך בשביל זה אופנוע ישן במצב לא טוב ואם יש גם חלקים שלו זה יהיה מצויין, אני רוצה לעשות פרויקט עם הדיירים כדי להפעיל אותם קצת ואולי אפילו להדליק להם כמה זכרונות ישנים
אם יש למישהו אופנוע שיתאים לפרויקט והוא מוכן למסור אותו או למכור במחיר סימלי אני אודה לכם מאוד
