-
דיוק 125 עם פלפל
אהלן
יש לי כרגע ניו דיוק 125 שנת 2002 שמורה ביותר ובמצב מצויין
חסר לי די הרבה פלפל למרות שזה קטנוע נחמד בלי יומרות
בשלב ראשוני התקנתי רולים קלים של ד"ר פולי עם רצועת ואריאטור מחוזקת וזה נתן שיפור ניכר בתאוצה עד 100 בערך על המחוג
אבל בגלל שיש לי נסיעות מדי פעם מפ"ת לכל אזור המרכז זה לא נעים להתקע קבוע בימני בכבישים מהירים
אני חושב ברצינות ללכת על קיט שלם של הגדלת נפח מנוע על כל המשתמע מכך וכך ליצור כלי מיוחד
הבנתי שישנם קיטים של 150\180\200 (אחד דיוק 180 מפרסם ביד 2)
דיברתי קצת עם מוסכים והם ממליצים על ה150 שמתאים ללא חיזוק הקראנק והחלפת קרבורטור וכ"ו
אני בגישה קצת אחרת של אם כבר אז כבר ללכת על הקיט הגדול (ב)יותר ולכלול הכל בפנים
אני לא ילד,עברתי רכבי ספורט חזקים וזה לא בקטע של ריגוש אלא מקסימום הספק שניתן להגיע ביחס למחיר
אם יש למישהו ניסיון על איזה קיט מסויים שהורכב על דיוק (או קיט מתאים),העבודה התוצאה והמחיר אני אשמח מאוד!
בתודה