שלום לכולם, אני רוצה לקנות אופנוע ראשון ואני לא יודע איזה.
יש לי תקציב בסביבות ה18k וגם את זה גירדתי. (מחזיק גם רכב)
יש לי רשיון a1 ואני מעוניין לרכב שטח וכביש.
בינתיים חשבתי על ה wr ימאהה..
הייתי רוצה 250 אבל קצת יקר..
Printable View
שלום לכולם, אני רוצה לקנות אופנוע ראשון ואני לא יודע איזה.
יש לי תקציב בסביבות ה18k וגם את זה גירדתי. (מחזיק גם רכב)
יש לי רשיון a1 ואני מעוניין לרכב שטח וכביש.
בינתיים חשבתי על ה wr ימאהה..
הייתי רוצה 250 אבל קצת יקר..
הי,
לאיזו מטרה אתה רוצה לקנות אותו? אם זה כי אתם משפחה וזקוקים לרכב נוסף, כדי להגיע לעבודה וכאלה דברים - זה משהו אחד. אם זה יותר בשביל הכיף, טיולים וכאלה, זה משהו אחר?
-----------------------
אקסטרה מייל
subaru ראשון לציון