מהניסיון שלכם..? :)
תודה!
-----------------
"הדלת מסתובבת"
פולקסווגן
Printable View
מהניסיון שלכם..? :)
תודה!
-----------------
"הדלת מסתובבת"
פולקסווגן
2 הגדולים בשוק
אודי דגן
רמי ביטוחים
מניסיון שלי, זה לא שיש חברה שיותר מומלצת מהשנייה.
נראה לי שכולן אותו הדבר - מציעות את אותם הדברים.
מה שכן - אם יש לך חברים שמרוצים מחברה מסוימת, תשאל אותם. אין כמו לקבל המלצות ממכרים ומשפחה.
שמור על עצמך וסע בזהירות!
__________________
"תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה"